Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.03.2010 20:10 - Леле, каква лъжа!
Автор: kabuli Категория: Лични дневници   
Прочетен: 518 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 02.03.2010 20:13


Леле, как сме били заблуждавани, и то умишлено, и то най-официално, и то нарочно! Само как сме обиждали мутрите на "тъпи", "безмозъчни", "подвижни гардероби" и прочие скверни слова. С цялото си уважение към тях, поднасям своите най-големи извинения и ги моля най-чинно за прошка.
Е, как няма да им се извини човек! Ма те всинките излязоха агенти, тайни сътрудници, бивши барети и борци против корупцията. Ах, как са се борили само, как са се борили! И как са загивали само, как са загивали в неравна борба с тези, които гледат да сринат България до основи. Затова предлагам да изберем една светла дата от инак тъмния ни житейски календар, през която да им поднесем цветя на гробовете (ако ги знаем) и богобоязливо  почетем светлата им памет. Струва ми се, че няма по-подходящ ден за това от датата на убийството на най-големия борец за светли бъднини Андрей Лукаанов.
Поднасям проздравленията си и на МВР шефа, който ме хвана като един Христос за ръката и ми посочи грешката във възприемането на днешните ни мутри. Извинявам се отнова на братята Галеви и Маргени и ги поздравявам за нечовешката им смелост да служат на тайните ни служби.
Срамувам се от себе си за завистта, която съм изпитвал към тези наши герои. Ех, били покрадвали! Какво толкоз! Ех, били побийвали! Е, да побийвам и аз, ама като ме побийва жената, те ли ми са виновни!
Да им се извиним вкупом и да ги почитаме от сега тнататака без никакви задни мисли.
Очаквам последователи на тази моя идея. Че можем и комитет за извиняване да създадем. Които са съгласни, да направят своя коментар. Тук и сега!


Тагове:   каква,   лъжа,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kabuli
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2278363
Постинги: 2858
Коментари: 1765
Гласове: 2158
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930