Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2014 20:02 - ПОМОЩ
Автор: kabuli Категория: Лични дневници   
Прочетен: 806 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 26.10.2014 05:39


Помощ
(Щука, Щъркел и Жабок -
Власт, Партии и Народ)


Моля ви, госпожо Щука,
моля ви, елате тука,
за да разрешим ние спора -
бъдете моята опора!
Имам ли си право аз
да се разхождам в ранен час?
Редил тъй думите Жабока,
щом по портата захлопа...
Щуката отворила вратата,
подала си навън главата
и казала с протяжен глас:
- Хей, Жабо, не трепери,
а бързо ми на мен кажи
що ти търсиш в този час
в двора ми, тук, във нас,
че ме будиш от ранен сън?
Защо, Жабо, си навън?
- Излязох ази на разходка
с мойта лодка платноходка,
да срещна рано красотата
що я има във зората.
Но пред мен излезе Щърка
и всичко взе, че се обърка!
- Хей, Жабок зелен и мазен,
в главата си ти много празен,
щом още не си разбрал
аз колко жаби съм изял!
Теб не те ли е хванал страх,
че ми скачаш със замах?
Маршируваш кат" солдат
на Червения площад!...
- Заподскача ми душата,
щом ме клъвна по главата.
И щом аз се отървах,
в двора ти се озовах.
Моля ти се, Щуко мила,
бъди ми ти на мен закрила!
- О, Жабок, приятел драг,
премини ти моя праг.
Днес ме мъчи главобол,
главобол със зъбобол.
Ще си отворя аз устата,
а ти бръкни със ръката
и едно ми разбери -
кой зъб ме тъй боли.
Боже мили! Що ми става,
болка мира не ми дава...
Отворила си Щуката устата,
бръкнал в нея Жабока с ръката
и всичко свършило за миг.
Без стон, без вик
потънал Жабока в мрака -
бил на Щуката в тумбака.
А след това сън блажен заспала.
Нали Жабока бе тя изяла!

Ни вест, ти кост от наш"та жаба.
Помощ тя потърсила не от когото трябва.


ПОУКА:

Помощ дириш ли ти,
добре приятелите си подбери,
за да не се получи спънка -
от глог, та на трънка.



















Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kabuli
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2277441
Постинги: 2858
Коментари: 1765
Гласове: 2158
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930