Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.08.2014 07:30 - СЪДБА
Автор: kabuli Категория: Лични дневници   
Прочетен: 533 Коментари: 0 Гласове:
0




  - Боже на свинете и прасетата, моля те, преди Коледа, преди да напусна този лош свят на хората, да ме дариш с крила! Искам и аз да полетя и да вида света от високо, защото ми омръзна кочината, в която ме държат от рождение. Моля те, Шопаре - тъй се казвал бога на свинете и прасетата - осъществи мечтата ми!
И изведнъж свинята почувствала как и поникват криле. Засилила се тя и полетяла.
- Боже, каква красота! Как съм могла да живея в тази кочина! Никога вече няма да се върна в нея! Каквото ще да става, аз ще летя и ще се радвам на свободата си!
Летяла нашата свиня и се любувала на небесните простори, а покрай нея летящите птици се хващали за главата.
- То бива, ама летяща свиня! - казал си бухала и звъннал на "Анимал планет" да предаде невероятната новина, като се мъчил да я снима за достоверност.
В този момент стопанина излязъл с ножа и тръгнал към кочината с нечисти помисли. 
- Къде е пустата свиня? - изпсувал той, след като не можал да я види в кочината.
- Тя отлетя! - казал със скрита завист нереза и посочил реещата в небето свиня.
Стопанина вдигнал глава и едва не припаднал - летяща свиня! Той нямал намерение да се обажда на никого за това невиждано чудо, а се страхувал пържолите и свинския врат да не отлетят в незнайна посока. Грабнал пушката си, прицелил се и... свинята тупнала в краката му, а крилата й за миг изчезнали.
Нерезът радостно извикал:
- Тъй й се пада! Ще ми се прави на патка!
- Всяка свиня да си знае кочината! - мъдро отбелязал стопанина и си запалил ардичката.
 
ПОУКА:
Няма значение дали ще имаш крилата на орел, при положение, че съдбата ти е на свиня.



Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kabuli
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2278178
Постинги: 2858
Коментари: 1765
Гласове: 2158
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930