Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.04.2014 23:59 - Мисъл
Автор: kabuli Категория: Лични дневници   
Прочетен: 217 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 11.04.2014 07:35


 За това, че вече четвърт столетие се въртим в мрака в кръг, се е писало, пише се и ще се пише още много, защото всяка минута през тези дни на тези години ние "творим" само и единствено тълкуване, под формата на анализи, дълбокомъдрени статии, партийни и правителтствени критики защо се въртим в кръг като безпаметни, които вървят под мишница с безумни партийни и правителствени хвалебствия, с обещанията, че вече няма да се въртим в кръг като безпаметни

Аз съм никой  в сметките и отчетите на онези, които се имат за богоравни, защото в едната си ръка държат обещанията си, а в другата - шалтера на живота ни.
Да, аз съм никой, но през годините на добро и лошо във вече над 60-годишния си живот разбрах едно: в реалността живеят  само тези, които говорят малко, но творят много, за разлика от онези, които говорят много, а ръцете им са хванали паяжини.

И след като аз - простосмъртния, когото погребват в ковчег от пресована хартия, за разлика от онези, които ги погребват в ковчези на цената на една кола - съм разбрал тази основополагаща житейска истина, как те, богоравните, чиито глупости имат силата на закони не са я разбрали? Само защото "мислят" с онези си работи ли?

Ето, това от години не съм го разбирал и със сигурност ще си умра, без да го разбера.




Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kabuli
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2279877
Постинги: 2858
Коментари: 1765
Гласове: 2158
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930