Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.11.2012 01:13 - Аааа, те тва немой да бъде!
Автор: kabuli Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1836 Коментари: 9 Гласове:
2

Последна промяна: 03.11.2012 01:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
в-к Ктандарт - 03.11.2012


Спасени имигранти - роби в Москва Възможно е в руската столица да има десетки хиляди имигранти, дошли от Централна Азия, които живеят като истински роби при неописуеми условия.   12 души от Централна Азия, които били държани като истински роби в мазето на московски хранителен магазин, са били спасени днес от руски правозащитници.

Твърденията, които се разследват от властите, засега не са потвърдени от независим източник, но според активисти на младежкото движение "Алтернатива" и на Ассоциацията за подкрепа на жени-имигрантки има сведения за 50, а може би и за 100 хиляди хиляди такива роби.
  image

Една от освободените жени

12 души от Централна Азия, които били държани като истински роби в мазето на московски хранителен магазин, са били спасени днес от руски правозащитници.

Агенция Ройтерс съобщи от руската столица, че доброволци, активисти на правозащитни организации, журналисти и специално пристигнали в Москва роднини на 30 октомври са атакували магазин в покрайнините на града и са освободили граждани на Таджикистан, Узбекистан и Казахстан, държани в робство в продължение на десетилетие.

Твърденията, които се разследват от властите, засега не са потвърдени от независим източник, но според активисти на младежкото движение "Алтернатива" и на Ассоциацията за подкрепа на жени-имигрантки има сведения за 50, а може би и за 100 хиляди хиляди такива роби.

Правозащитниците заявиха, че са предали свидетелски показания по случая на разследващите органи, но все още никой не е арестуван.
Силите на реда се отнесли към случилото се с демонстративно нежелание и извън всяка логика, пише руският информационен сайт
Lenta.ru.

Три деца, пет жени и четирима мъже са били освободени при акцията, която се е провела във вторник. Друга жена обаче не била освободена, а 14-годишно момиче и петгодишно момче, които били избягали по-рано, все още се издирват.

Две от освободените жени казаха, че повече от 10 години са държани като затворници и са били принуждавани да работят в магазина. Редовно са били бити и заплашвани, за да не бягат.

Касимова каза на пресконференция, че им давали по една минута да ядат развалена храна и са им забранявали да говорят с клиенти или да напускат магазина. Ако не се подчинявали, ги биели и никога не получавали пари.

Лейла Аширова каза, че според нея много хора знаели за съдбата им. "Мисля, че в района всички бяха замесени. Мисля,че са ги подкупили, за да си мълчат", заяви тя.

Пленниците няколко пъти се опитвали да избягат и молели клиенти за помощ, хората ги лъжели, че ще им помогнат, но вместо това се обаждали на похитителите,
заявиха освободените работници.


А, тва не мой да бъде! Тва си е напрау инсинуация! Те, руско-съветските люде са били и са толкува чувечни и харни, чи за ко робству ми пишат теа бе, а! То руския чиляк е с толкува широка душа и толкува широко сърце, че и до сиа, аку има чалъм, да глътне свето. То не чи ни бяа бастисали пулвината Ивропа, барабар с нас, ама чак ду съвремину робству - ни ми са вярва. Чини ми са чи Иван Костув пак е забъркал някакви мурафети прутив руснаците.
Ей, днешните български русофили! Четете и си правете сметката колко са ни освободили руските видиотени от алкохола и комунизма братушки. Те своите ги имат за роби и ги правят такива, камо ли нас!





Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. samvoin - Не знам колко са в Русия и какви роби ...
03.11.2012 01:56
Не знам колко са в Русия и какви роби са емигрантите там, ама знам достатъчно за Швеция, Холандия, Швейцария, Испания и Гърция - страните от "хуманния" ЕС доста истории от там от които могат да ни настръхнат косите, да не говорим за САЩ и Англия...;)
За Русия, нямам много сведения...
цитирай
2. kabuli - Робството
03.11.2012 02:11
въобще не е спряло своето съществуване. Сменило е образа си и тактиката на прилагане (външно), но по жестокост си е все същото - дивашко.
Знам, че "бялата" Европа е набъкана до върха на мозъка си със съвременни роби. Но тук аз умишлено наблягам на Русия, по която все още ахкаме и охкаме, а народът ни се е разделил почти неусетно на русофили и русофоби. А милиони любители на екстремните спортове, като "революция с препятствия", Отечествена патаклама, Криеница в ГУЛАГ, бягане на далечни километри до Сибир - без връщане и други подобни, с трепет очакват честването на Октомврийския преврат през 1917 г. И още нещо - страната ни все още е пълна с паметници и монументи в прослава на тези, които нямат нищо общо с българския народ. Ама НИЩО ОБЩО!
цитирай
3. анонимен - Е, тук вече няма как да се съглася с теб,
04.11.2012 13:20
защото просто не си прав.
Българите и руснаите имат твърде общо и като произход, и като език, и като култура.За религията да не говорим - Светото Православие сме им го дали ние, чрез Презвитер Киприан.
Никак няма да е зле да попрочетеш малко Достоевски, за да вникнеш по-дълбоко в руската душа.Почети и Толстой, пък и всеки друг руски класик!Послушай малко музиката на Мусоргски, Глинка, Чайковски и ще се убедиш, че съм прав.
Зверствата и дивотиите, които сътвориха руските комунисти, бяха подтикнати отвън - припомни си Френската буржоазна революция!...
Питам те: В коя страна комунистите не са диваци и варвари?
Има ли разлика в поведението на комунисти и фашисти?Или пък, ако щеш, ислямисти!
Защо толкова си приличат?А, как мислиш?Като същи братя!
Кой ли е баща им?...
Разбирам твоята погнуса и омерзение от българската действителност и най-вече от българските политици.Повярвай ми, при мен е в не по-малка степен!
Разбирам и залитанията ти в посока САЩ, като символ на т.н. "демокрация"!...
Мъдър човек си, но и мъдрите понякога грешат!
Премисли дълбоко в сърцето си думите ми.Не се чувствай задължен да ми отговаряш!Важното е ти за себе си да прозреш истината, която никой не може да ти даде, освен ти самият, като собствено мерило за този свят!
Извинявай, ако съм допринесъл за известно неудобство в неделния ти следобед! :)
Още веднъж бих искал да ти изкажа уважението и възхищението ми от теб и това, което ти написах преди, че, ако всички или поне половината твои цигани бяха като теб, щяхме да сме много по-добре и сега заедно да имаме един общ враг - българската продажна олигархия!

Бъди здрав!
Един Българин
цитирай
4. kabuli - Здравей българино!
04.11.2012 14:11
Благодаря ти за това, че ми препоръчваш руски автори, но една малка забележка от моя страна - аз с години съм работил в СССР и домашната ми библиотека е почти наполовина руско-съветска, включително и Достоевски. Няма нищо!
Приятелю, представа си нямаш колко много ни "уважаваше" съветския гражданин. Този, който беше компостиран в безличното и безполово "съветски гражданин". Човек без държава, без отделно етностно самочувствие, човек без собствен език на обществено изразяване.
Човече, повярвай ми, ние, като народ, посветен в най-интимните тайни на Познанието, нямаме нищо общо с този съветски гражданин, а отпосле и с руския.
Достатъчен е фактът, че те превърнаха мракобесния комунизъм в държавна политика и го разпространиха по света.
Приятелю, аз не мога да уважавам политика, основана на насилие. За това не признавам САЩ за нормална държава. Не признавам такова "добро", наложено чрез глад, мизерия и духовна смърт.
А най-големият грях в историята на България е гонението на богомилите. Богомилите, които са биле докоснали до най-големите тайни на познанието и които биле заплаха за Църквата, са преследвани до смърт по времето на цар Петър І. Е, и? Ами чрез богомилите сме дали онова велико и тайно учение на тамплиерите. Но това е вече друга тема.
Уважавам коректния ти изказ, който подсказва, че ти си човек с улегнал начин на мислене и възприемане на явления и хора.
Бъди жив и здрав!
цитирай
5. samvoin - Не съм адвокат на уважаемия наш с...
04.11.2012 16:45
Не съм адвокат на уважаемия наш съблогър - Васил Атанасов, но следейки постингите му от доста време, нямам впечатления да има "залитания към САЩ".
Просто, в действителност на Запад и включая в САЩ, май има повече и по - страшно робство от това в Русия и в това отношение, но дори и да е колкото там, арогантното и циничното е, че последните са се самообявили за "световен морален съдник" - за разлика от днешна Русия, поне...
цитирай
6. анонимен - Един Българин
05.11.2012 00:20
Благодаря за отговора, въпреки че не го очаквах!
Не си вникнал обаче достатъчно дълбоко в примерите и сравненията, които ти дадох, но както и да е.
Опитах се да ти подскажа, че не русите са виновни за комунистическото безродство и дивачество, за които споменаваш.Надявам се един ден да го проумееш.
Богомилите са повлияни от Манихейството, което е и в основата на учението на катарите.Орденът на тамплиерите е основан много преди появата на богомилството, така че няма как богомилите да са им повлияли.
Има едно стихотворение на Ботев - "Елегия", което аз наричам "катарско":

"Кажи ми, кажи, бедний народе,
кой те в таз робска люлка люлее..."

Никой български политик, досега, не се осмели да го цитира публично!Защо ли?...
Независимо дали си атеист или не, независимо в какво вярваш, независимо дали приемаш истината, че българите и русите са братя, аз, като Християнин, те приветствам, независимо от етническия ти произход и убеждения.
Желая на теб и твоето семейство здраве и Божие благословение!
Оказа се, че Бог остана единствената ни надежда за един по-добър свят.
Поне за нас, Християните.
За вас, невярващите, остават единствено думите на Спасителя:"Оставете ги, те не знаят какво правят!"...

Бъди здрав!
Българин

цитирай
7. kabuli - Здравей, приятелю!
05.11.2012 01:24
Даже когато и звездите спят ние не спим и говорим наум със себе си и с душата си.
Богомилството и катарството възникват почти по едно и също време. Богомилството, по времето на Цар Петър І (927 - 969)), а катарското, като религиозно течение, в средата на 10 век, започващ през 901 година и завършващ през 1000-та.
Катари - на немски език. Албигойци - на френски. Родината на тамплиерите е франция, а тласък на тяхната поява е даден от Бернар от Клерво, който имал видения за намирането на ковчега с Познанието. Е, той бил намерен, но не бил един.
Албигойците изповядват дуалистична ерес - според Църквата - а зародишът им е от Лангедок, в Южна Франция. Наследници са на учението на богомилите.
Много си прав в едно - човек не може да знае всичко. То не е и нужно. Ето, например ти грешиш, като твърдиш, че тамплиерите са се появили много по-рано от богомилите.Орденът на тамплиерите е основан около 1120 година. И до днес в Южна Франция съществува селцето Бугараш, а върхът Бугараш (1230 м. височина) и до днес се смята за свещено място и го почитат като храм на Светия граал. Нали можеш да си го обясниш защо.
За мен най-труден е разговорът за религията и вероизповеданието. Ето, ти без да си имаш понятие аз каква религия изповядвам, веднага ме причисли към невярващите. Ами ако съм по-вярващ (не по-религиозен) от теб! Приятелю, един съвет от мен: не вкарвай излишно името на Бог в разговори, които нямат нищо общо с Него и не говори за религия, без да знаеш отсрещният на кой бог се моли. Особено от дистанция.
Колкото до ВЕЧНОТО стихотворение на ВЕЧНИЯ Ботев "Елегия" мога да кажа само това, че то е фантастичния поглед на поета за десетилетия напред в душевната същност на този народ, който той е тръгнал да освобождава.
Бъди жив и здрав, приятелю, ти и семейството ти и нека Бог ви закриля!
цитирай
8. анонимен - Приятелю, един съвет от мен: не вкарвай излишно името на Бог в разговори, които нямат нищо общо с Него и не говори за религия, без да знаеш отсрещният на кой бо
06.11.2012 01:21
Допускам дори, че си ченге, затова си прав, че не зная ка кой Бог се молиш...:)
Благодаря за справката за богомилите!Все пак, сега е мой ред и аз да те коригирам за тамплиерите: Орденът им е създаден през 1118 год. в Йерусалим от рицаря Годфроа дьо Буйон.
Дуализмът на богомилите и катарите е изгоден единствено за фарисеите.Не мисля, че си такъв.Нали не си такъв, приятелю?
Благодаря ти за ценните съвети!Приемамги с доброта.
Ти обаче не пожела да се вслушаш в думите ми по отношение за руснаците и комунизма!Не пожела да вникнеш в почти общия сценарии при двете революции - френската и руската.Нищо не споменаваш за режисьора им - защо ли...;)
Може би, както твърдиш, имаш огромна сбирка от руска класическа литература, но не личи да си прочел нещо от класиците им.Иначе не би имал такова отношение към тях, освен ако не си ченге и не се опитваш да провокираш откровения, чрез обратни тези...Извинявай, ако не си ченге!
Ако си, няма да ме разгадаеш, бъди сигурен.Не че ми пука дали си, но да си ти кажа.
Името на Бог не вкарвам излишно, както ме критикуваш - къде го видя това име?!...
Религията ми е Християнска, вярата ми се гради на нея, не на дуализма на твоите богомили, които всъщност възприемат манихейството, дошло от югоизток у нас и го доразвиват.
Надявам се Бог да прочисти света от нечестивите, защото много се навъдиха и сътвориха доста злини, срещу които пишеш постоянно.
Един приятелски съвет: По-добре ограмотявай циганите - така ще допринесеш повече полза!Ако успееш да превъзпиташ в трудолюбие и ученолюбие поне ЕДИН циганин, заслужаваш голяма похвала!

Желая ти успех!
цитирай
9. kabuli - Човече,
06.11.2012 11:08
ще ти разкажа случка с мен, когато работих в Молдова, в Тараклия. А Тараклия, приятелю, е населена предимно от българи.
Та влизам аз през един почивен ден в градската кръчма, за да хапна нещо, докато чаках да дойде един от ПОТОМЦИТЕ на Боримечката - Димитър Боримечков - който е фотограф, писател и журналист. Имах среща с него, а после и с брат му Иван, който тогава беше директор на театъра.
Сядам си на масата, ям нещо подобно на българските кюфтета, с гарнитура от варени макарони и пия за "аперитив" доматен сок, понеже аз не пия алкохол. Е, само след няколко минути на масата ми се изтапанва пиян млад мъж и решава, че аз трябва да пия с него по "стотинка" - сто грама - алкохол. Отказвам му, а той се бунтува, милия, взе да ръкомаха, да вика и да псува. "Не можеш - казва - да ми откажеш, българино! Ще пиеш с мен, защото НИЕ сме ви освободили от турското робство! Ще пиеш с мен, защото аз съм лейтенант от съветската флота! Ще пиеш с мен, защото аз съм потомък на Дядо Иван, вашият освободител! Ще пиеш с мен, щото ако те лепна един, краката ти ще ударят тавана!"
Докато Великия ни освободител държеше реч, в стил "Хитлер", двама старци, на съседната маса станаха, единият от тях хвана развилнялия се Дядо Иван за ръцете, а другият му изтряска такава звучна плесница, че "героят" се срина на пода и беше изхвърлен навън.
"Не му обръщай внимание, момче! Той от това пиене и жена си загуби, и работата си загуби - ме "светнаха" старците за начина му на поведение.
А е изпълнявал длъжността главен архитект на Тараклия. А жена му е лекарка в местната болница.
Та, такива ми ти работи, човече, с нашите вечни освободители. Разбери, аз не отричам героизма и себеотдаването на обикновения войник от пределите на Руската империя - независимо какъв е по народност той. Не го отричам, защото войникът е най-малкото винтче в механизма, наречен "война". Аз съм против това винаги да ни се натрапва това.
Интересен начин на мислене имаш, който е почти винаги в сферата на предположенията.
Бъди жив!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kabuli
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2278232
Постинги: 2858
Коментари: 1765
Гласове: 2158
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930