Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2011 20:59 - Приказка за Принцесата, Царицата и цар Мариз І
Автор: kabuli Категория: Лични дневници   
Прочетен: 420 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 10.02.2011 12:44


- Огледалце, огледалце от стената, аз ли съм най-красивата на земята? - питала суетната царица и мащеха. И тъй като огледалцето било напълно безпристрастно към действителността и взимало решенията, осланяйки се на своята честност, неподкупност и истинност на събраните доказателствени материали, отговаряло с "ДА", което си е било и така. Добрият разказвач обаче е направил един много съществен пропуск, като не е уточнил дали са се употребявали СРС-та за подслушването на Добрата принцеса и за Отговорника на Митницата, откъдето минавали нелегално помадите и мазилата за нейната женската красота. Е, това може да се обясни с факта, че по него време Лале Тралалалов все още не бил МВР шеф, а Баньо Тъчев не се знае въобще дали е бил член на Хърб. Както и Хърб. (По последни данни на световните проучватели на детските приказки, ЗСР са съществували. Специалистите са открили думи на Пламен Говедаров, който бил казал, че Ячката и ЗСР са продукт на БСП. Учените обаче все още не могат да разчетат абревиатурата БСП).
Да, обаче един ден Огледалцето отговорило с леден глас, че Царицата вече е аут от кункурса за красота, тъй като къде-къде Принцесата е по-красива, млада и сочна, като египетска круша на българска маса.
Разпищяла се Царицата, отишла при цар Мариз І  и му изкрещяла направо в лицето:
- Ей, ти цар ли си или на Пинокио куфара? Въобще не искам да знам, че тази тъпа тинейджърка е твоя дъщеря! Ей това смахнато и откачено Огледалце, дето прилича на съдиите ти и прокурорите ти, ми каза, че аз не съм вече най-красивата...
- Спокойно бе, жена! Аз ей сега ще я оправя тази работа! Баньо, Баньо, чуваш ли ме? - Да царю, Ваше Величество, Милостиви...
- Ай стига с вентилатора! Утре, до осм часа сутринта да ми намериш от онези огледала, дето казват дали си хубав... Знам, знам, че теб това не те интересува, ама Царицата ме прави на див петел.  Като таралеж в атака е! И гледай да са по-евтини, че да не изкундим бюджета! Пинокио ще ми вдигне аларма заради парите, ама някой ден... ще го хвърля в печката! Тази американска играчка дет ми я набута чичо Сам... Айде, че... Готова ма, жена! Ай, иди си лягай, че аз ще гледам Том и Джери. Омръзнб ми този футбол и тинтири-минтири!
През митницата взели да минават цели композиции с огледала, които бивали строшавани от Царицата заради НЕ-то. Циганите в царството спряли да крадат жици, ами заставали под джама на Царицата, отваряли чували и, хоп, на вторични суровини. От архивни документи от него време се вижда, техните лидери Зюмбюл, Ивелин и Тончо са се замогнали до степен милионери, в зелено, благодарение на счупените огледалца от полудяващата Царица. Е, играят с този, онзи, ама пустите му СРС-та още не са биле известни на ширката общественост.
От постоянните харчове по огледала царството потънало в мизерия и безработица. Хората взели да се гаврят един друг, и то с удовлетворението на пълни кретени.
Какво си мислите, че правил цар Мариз І Единствени? Ми нищо! Ама съвсем нищо! Само се оправдавал, че предишните тъпи и крадливи царе Аканчо І, Ситчо ІІ  и Серчо ІІІ (триумвират) са опоскали напълно царството. Сега на него не му остава нищо друго, освен да мисли от къде да си нахрани котараците, кучетата и футболистите.
Царицата напълно превъртяла, напуснала двореца и заживяла в палатите си, които се издигали в околностите на престолнината.
Цар Мариз І Единствени имал няколко любими мъдрости, като: "Ши трябва да стегнем друмищата!" и "Стискайте зъби, докато ги имате в устите си!"
А, питаш ме къде изчезна Принцесата? Ами в Ботушария, да завърти акъл на техния откачен цар, дето все на младо налитал, ама и добре си плащал. Повече сведения за нея няма.
Хайде, лека нощ и моля, да ме извините за глупостите!




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kabuli
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2279854
Постинги: 2858
Коментари: 1765
Гласове: 2158
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930