Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.10.2011 21:23 - Из "Шехерезада"
Автор: kabuli Категория: Лични дневници   
Прочетен: 755 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 08.10.2011 09:21


Падишахът се обърнал към Шехерезада, видимо ядосан:
- Забелязвам от няколко месеца ми ги бръщолевиш едни ми ти приказки, като от "Дързост и красота", дето дързоста е гьон-суратлък, а красотата е навряна в носния миндил на силиконките! Или ще ми разкажеш нещо свястно, или ще те пратя при колегата ми Киро рома! Ясно ли е...
- Светлейши, нека Аллах те дари с хиляда години живот, прости ме мен, глупавата гъска, ама... - се заусуквала Шехерезада, пребледняла от мисълта, че може да бъде продадена на "Сутеньор - ЕООД "Митьо сие Мето".
- Че си гъска, гъска си, ама карай направо! - ядно се провикнал султан Сакън І
- Султанъм, те ви един вестник от Булгаристан. Ще ви прочета какво пише в него:
"Бойко паша на Банкя - далечен роднина на пашата на Енина - който държи кантърмите, юлара и дизгините на Булгаристан, когато отишъл в големия град Прага, баш града на Чехистан, предложил на европейските паши едно много важно  решение - според него: как да бъдат уморени всичките пенсионери на Аврупата. Той рипнал от мястото си и предложил: "Намалете им пенсиите, като да станат колкото на наш"те пенсионери!"..
Султанът пребледнял, изхълцал два-три пъти и изблещил очи - предал Богу дух.
Когато тайните служби докладвали причината за смъртта на султан Сакън І, Бойко Борисов ядно измърморил:
- Ами да е живял в България, бе!
Разправят, че Шехерезада първо станала македонка, а сетне доказала българския си произход пред Божидар Димитров и взела по съкратената процедура бугарски пасош. Щом стъпила на българска земя радостно се провикнала:
- Ще гласувам за ГЕРБ, дето ме спаси! Хвала на такъв юнак, като Бойко!
Сетне цяла година давала интервюта по всички измислени телевизии, докато не й писнало от българските простотии и глад, и се запиляла по белия свят.

                                                              КРАЙ
                                                              КОНЕЦ
                                                              END



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kabuli
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2277446
Постинги: 2858
Коментари: 1765
Гласове: 2158
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930