Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.11.2014 18:41 - притчи
Автор: kabuli Категория: Лични дневници   
Прочетен: 789 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 23.11.2014 18:46


По Чарлз Буковски

     - Брат ми, защо винаги си пиян бе, човече? Можеш ли да ми обясниш с думи прости и ясни, че да те разбера веднъж за винаги?
     - Брат ми, ела утре към осем сутринта и ще ти обясня на трезва глава...
     - - - - -
     - А сега, кажими защо си винаги олян от сутрин до вечер?
     - Да те напусне жена ти добро ли е или лошо?
     - Лошо е, разбира се!
     - Е, как да не пия, за да го забравя, а?
      А когато се роди синът ти, добро или лошо е?
     - От това по-добро, здраве му кажи!

     - Е, как да остана трезвен при това добро? Можеш ли ми каза?
     - А когато няма нито добро, нито лошо, защо пак пиеш?

     - Е, тогава пък пия за да се случи!
- - - - -
     - Знаеш ли кое му беше най-хубавото при бай Тошо, наборе?
     - Кое, Петре, кое беше най-хубавото при бай Тошо?
     - Слушай сега! Значи сме демокрация, нали? Е, да, ама ни скъдват от гласуване на година по три пъти. Това за мен е загуба на време и една много голяма лъжа.
     - Защо лъжа! Отиваш, гласуваш и...
     - ...всичкото си е така, както си го искат те. А при бай Тошо не си губихме времето за разни гласувания, а направо ти казваха, че
петилетката трябва да се изпълни за три години.
- - - - -

     - Ей, наборе, ма то секса в днешно време стана много опасен, бе. СПИН-а те чака нейде в чаршафа и разни други такива. А може и нещо друго да ти се случи...
     - Наборе, при мен няма такава опасност от много време.
     - Какво, да не си спрял да правиш джиди-биджи?
     - А не, ама
аз с моя инсулт и бабата със своя диабет сме като два трупа, които нямат голямото желание да си изчукат изкривените калници.
- - - - -

- Няма лесно на този свят! В желанието си да живееш, преди да умреш, пак срещаш трудности. И то такива трудности,
които карат мнозина от нас да умрат, преди да са изживели живота си до край.
- - - - -
     - Молех се да не си счупя краката, като скоча от стената, която можеше всеки момент да се срути. Е, скочих, счупих си краката и стената се срути.
И сега все още си мисля кое щеше да е първо, ако не бях скочил.



Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kabuli
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2266480
Постинги: 2858
Коментари: 1765
Гласове: 2158
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930