Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.08.2014 06:47 - Хората
Автор: kabuli Категория: Лични дневници   
Прочетен: 388 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Пътувал Мъдреца за към града. По пътя си срещнал мъж, който отивал също към града.
- Здравей, дядо! - поздравил мъжът.
- Дал бог добро, човече! - отговорил на поздрава мъдреца.
- За към града ли, дядо?
- Да, за към града, момчето ми. И ти ли си за там?
- Да, и аз съм за там. Омръзна ми да живея сред егоисти, лъжци и измамници! Искам да срещна добри хора, хора с които можеш да си кажеш две сладки думи - казал пътникът и бързо подминал стареца.
- Да, в града ще ги срещнеш - казал след него мъдреца.
В този момент бил настигнат от още двама мъже, които също бързали за към града.
- Добър ден, дядо! - поздравили двамата.
- Добър да е! - отговорил старецът и се спрял.
- Стар съм, за да ходя на бързи крака. И вие ли към града?
- Да, дядо - отговорили и двамата, но единият продължил:
- В моето село хората са много добри! Прекрасни и отзивчиви хора, но майка ми и баща ми се споминаха и аз реших да се заселя в града. Дали ще намеря и там добри хора, а старче, ти как мислиш?
- Ще намериш момче! Добри, честни и гостоприемни хора ще намериш в града - казал старика. И вторият пътник забързал напред.
- А ти за какво отиваш към града? Ти какви хора търсиш? - обърнал се той към третия мъж, който бил млад и напет момък.
- Аз, дядо, съм го намерил моя човек и отивам на пазара в града, да му купя най-хубавия подарък за нашата сватба.
- Да, младежо. Първият търси добри хора, понеже живее сред лоши. Вторият търси също добри хора, понеже е загубил добри. А ти вече си си намерил добрата другарка в живота. Такъв е живота.
Всеки си търси хората, с които мисли, че може да се разбира и да живее.




Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kabuli
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2261696
Постинги: 2858
Коментари: 1765
Гласове: 2158
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031