Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.04.2013 22:56 - Приказка за слушащия
Автор: kabuli Категория: Лични дневници   
Прочетен: 585 Коментари: 0 Гласове:
1



- Ето, виж, сине, аз съм само един шофьор! Е, шефът ми, дето го возя, де,  е голяма работа, ама аз съм само един геврек. Тя тъй не може! Ти хубаво искаш да станеш даскал по... кво беше, че все забравям.
- По физическа култура бе , тате!
- Ааа! Физкултурник, значи...  Тъй, като те гледам синко, при теб май физическата ти култура е по-голяма от умствената, ама това е друга тема.
Та като завършиш даскалото, искам да се научиш много да слушаш. Да слушаш какво говори шефът ти; да слушаш какво говорят другите за шефа ти; да слушаш какво се говори от твоите колеги и колежки... А бе, синко, в слушането му е майката! Този, дето много слуша, идва време него да слушат, защото - както ти казах - в слушането е силата. А слушането е голяма работа! Сговорно слушане, държава обръща!
Слушай, сине, слушай! Ти може и даскал по скачане и бягане да станеш, ама аз от теб ще направя едно много послушно дете. И в едни служби ще те настатя да работиш, дето там много се слуша. Всички, до един слушат и се слушат. Всичките са много читави и послушни момчета!
Айде, че много се заговорихме, пък и шефа, Григорчо, трябва да го водя на едно място, където ще падне голямо слушане.
- Добре, тате! - казал синът Цветан и целунал грубата шофьорска ръка на баща си.
Минали години и Цветанчо осъществил мечтата си - взел да слуша цяла България кой какво и за кого си говори.
Е, да, ама от това слушане взел да превърта. Така взел да превърта, че и цялата държва покрай него.




Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kabuli
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2265814
Постинги: 2858
Коментари: 1765
Гласове: 2158
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930