Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.03.2013 20:08 - Ода - "Кой окраде торбата на народа?"
Автор: kabuli Категория: Лични дневници   
Прочетен: 379 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 16.03.2013 01:32


Там, на жълтите павета,
вълшебник незнаен и велик -
без никакъв трик -
взе да раздава късмети,
не на парчета,
а на пакети.
Събра се върволица голяма,
суматоха ужасна настана.
Вързаха на вълшебника ръцете - и двете;
краката - и двата -
и забъркаха като луди в торбата.

  Eй наш Иван
си открадна самолетче "Балкан".
Бързо той самолета продаде,
за левче едно армаган го даде.

След него, да шавне не смей,
се влачи момченце, на име Сергей.
Открадна си приказка една,
за лошата Триглава ламя.


Бута се, напира напред
с фес на главата крадеца Ахмед.
Бръкна и и открадна ракета
за далечна и незнайна планета.


Бърза запъхтян и Симеон.
Отмъкна набързо той златния трон,
че от трона най му отива
да ограбва бащина нива.


Сидеров се разкрещя бясно:
- На мен всичко ми е ясно!
Вие всички сте червени -
окрали сте всичко без мене!


Изведнъж - под генералски пагони -
Бойко взе всички да гони.
- Или и аз ще ще бръкна в торбата,
или на някой ще му хвръкне главата!


Най-последен пътък-пътък
се задава един малък фъстък:
- Е, аз съм Яне, но не съм ли ваше дете!
Защо да съм само аз със празни ръце?


От страни ги гредаше ядно дядо Иван,
на кривак дълъг здраво подпрян.
- А бе, хайдути, всичко обрахте!
На народа вие мамата му ебахте!




Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kabuli
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2265548
Постинги: 2858
Коментари: 1765
Гласове: 2158
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930