Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.03.2012 16:15 - Два въпроса
Автор: kabuli Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1047 Коментари: 5 Гласове:
1

Последна промяна: 26.03.2012 16:17


image Българин стана африканец, за да оживее!?
Абсурдите в лекарствената политика на НЗОК са в ход


Африканска организация е помогнала на семейство от Пловдив, за да внесе от Германия лекарство, с което да бъде спасен синът им. 21-годишният Методи е страдал от адиопатична апластична анемия. Заболяването пречи на съсирването на кръвта, а дните му били преброени. За да го спасят, родителите събират сумата от 7500 евро и купуват сами лекарството, след като НЗОК ги реже.
Нека Съдбата се смили над младежа и му даде Живот!

Българин да се наричам,

първа радост е за мене!

АМИН!

Два въпроса, с повишена трудност

Към Сидеров:

1 - Какъв е приноса на циганското многодетие в умишлено убийствената политика на НЗОК и Министерството на здравеопазването, провеждана спрямо българския народ?

Към Борисов:
2 - Къде живеят маймуните?






Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Циганите по принцип нямат никаккъв ...
26.03.2012 18:00
Циганите по принцип нямат никаккъв принос към държавата въобще и като цяло! Те, са една рушаща и папкаща пасмина!
цитирай
2. kabuli - Май
26.03.2012 19:26
пак не си разбрал въпроса до край, а само в първата му част, понеже там се чувстваш в твои води, но за политиката по здравеопазването и далаверите с хапчетата - пас, мълчание. Но да приемем, че си заслужил тройка на релси. А къде живеят маймуните, а? След като от "маймунарника" помагат на един младеж да си изживее живота докрай - добър или не, няма значение, защото със сигурност в него има и мечти, в които присъства целия свят. Наистина, не сме ли ние маймуните, които повече от 20 години ни карат да си играем номера, наречен "мълчанието на маймуните - нещо подобно на "Мълчанието на агнетата" - в цирка "България"?
Не те карам да ми отговаряш, защото това изисква напрягане на сивото вещество.
А е трудно, когато е в малки количества и служи само за изправено ходене.
Ето, за разлика от теб, аз не употребих израза "пасмина", защото той е много обширен - като понятие и като действителност.
Бъди жив и здрав!
цитирай
3. анонимен - Ще пропусна някои от обидите ти у...
26.03.2012 20:46
Ще пропусна някои от обидите ти умишлено, те са типични за някои прослойки... Делаверите с хапчетата, с яйцата вече се "издъвкаха" достатъчно от "учените" хора. Какво се промени-нищо! Още преди години от ЕврЕосъюза, ни предупредиха, че харчим много за "социални" помощи и програми... ХаЙ сега някой с повече сиво вещество, да обясни и на двама ни, къде отиват 3 милиарда годишно от парите на данъкоплатеца?! Мдааа, за "социално" слабите рИмляне... Какво е имало днес в Пазарджик да коментираш...
цитирай
4. kabuli - Разбери,
27.03.2012 16:15
човече, че тук не става въпрос за социалните помощи и за хилядите фалшиви пенсии, получавани от паразитите. Паразитът няма народност, няма националност и съвест. И аз съм против това и в тази твоя мисъл те подкрепям напълно. Но тук става въпрос за тотален отказ от лечение на младеж, който има право да живее. А, за съжаление, такива, като него, са стотици в страната, които бавно и безвъзвратно угасват пред изпразнения поглед на идиотската ни система на здравеопазване. Прав съм, нали? Грешката ти е, че ти постоянно и тенденциозно ми навираш в носа "циганския парцал", без да се замисляш какво аджеба искам да кажа.
Извинявай, ако съм те обидил, но ако те дразни това, че съм циганин, просто си го кажи ясно, пък белким ти олекне. Но не ми е ясно какво ти пречи това на теб, защото преченето може да е и взаимно, нали. Което си е направо глупост.
цитирай
5. анонимен - Не си ме разбрал нещо. . . Ако съм се ...
27.03.2012 21:55
Не си ме разбрал нещо... Ако съм се обидил, и не ми харсва това което пишеш- няма да те чета! Не ми трябват извиненията ти, няма проблем! Умишлено не разтягам проблемите за които конкретно пишеш... Държавата е гнила, благодарение на червените паразити... Не ми се говори повече, не ми се обсъжда и повече няма да коментирам- Край! Ще емигрирам, за да не дразня и за да не ме дразнят...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kabuli
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2261627
Постинги: 2858
Коментари: 1765
Гласове: 2158
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031