Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2010 12:05 - Ученичка умори от секс бизнесмен
Автор: kabuli Категория: Лични дневници   
Прочетен: 628 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 24.09.2010 12:07


Преподавателката към ученичките:
- Сега, мили момичета, трябва да преговорим урока за здравословен секс. Ето какво направи вашата съученичка Пеперудка Пеперудова. Тя умори до смърт добрия чичко, с когото е решила да се повеселят два-три часа. Стани Пеперудке и разкажи случая на приятелките си! Не се притеснявай моето момиче!
- Ами госпожо, аз смятам, че няма нищо нередно в този случай. Нали сме от професионална гимназия и какви професионалистки ще сме, ако не можем да изцедим топките, здравето и парите до край на когото и да е!
- Да, абсолютно си права Пеперудке и аз мога да се радвам на професионалните ти секс умения, придобити на твоята 16-годишна възраст, но все пак как го прати при свети Петър?
- Ами, като се метнах върху него и цели два часа го карах като мерцедеса му - все на висока скорост и бързи обороти. Аз въобще не съм виновна, че си е докарал инфаркта!
И сетне, трябва да се отбележи, че аз не съм му взела и нито едно евро. А можех да си обзаведа цицорите с чужда валута!
- Какво ти казаха пристигналите лекари?
- Ами много ме похвалиха! Даже двама от тях ми предложиха тройка, но не за повече от 30 минути, защото се бяха уплашили дали ще издържат на темпото ми.
- Пеперудке,  ще предложа на учителския съвет да бъдеш освободена от изпита за ранен секс, тъй като този случай доказва твоите големи умения и знания.
- Благодаря ви госпожо!
- Има една молба към всички вас, момичета - бъдете внимателни с чичковците! Те само на вид изглеждат здрави и помнете: мераците им са по-големи от възможностите. И помнете от мен, вашата учителка - заработвайте си парите с честен и безопасен секс!

А сетне само циганските момичета се чукали малолетни!


Тагове:   бизнесмен,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kabuli
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2276395
Постинги: 2858
Коментари: 1765
Гласове: 2158
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930