Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.07.2010 20:23 - Секретна информация
Автор: kabuli Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1020 Коментари: 3 Гласове:
2

Последна промяна: 30.07.2010 13:30


До Районния прокурор
на града
ПРОШЕНИЕ

от

Габабед Ибенаредов
                   Уважаеми господин районен прокурор,

Обръщам се към Вас с мисълта, че правдата ще възтържествува. Моят съсед Колю Пантев Тарабов от една година време разнася из целия ни град секретна информация, която касае моето семейство и в частност лично мен, както и съпругата му Кутка Кичева Катеричкова - Тарабова.
Какво имам прдвид? Преди 18 години аз и Кутка се залюбихме и се любихме щастливи до преди една година време. Ние с много пот и труд успяхме да предпазим в тайна нашата щастлива връзка - тя, от съпруга си Колю Пантев Тарабов - аз, от съпругата си Перка Ветрилова Наумова - Ибенаредова. (Съпругата ми е дъщеря на известния в града зевзек Перко Наумов).
                   Уважаеми господин районен прокурор,
това човекоподобно същество като ни хвана как се любим, такъв бой ни хвърли, че аз от тогава насам съм в болнични и се чудя дали ще бъда жив, за да си ги получа. А се съмнявам дали някога ще се пенсионирам, при тази неизвестност герберска и тотюмладенова. Ама това си е друг въпрос и Ви моля да ме извините за емоционалното отклонение. Ама господин прокурор, Колю Тарабов освен че ни наби - мен и Кутка - той разгласи и секретна информация и сега целия град ми вика "Куткиния любовник". Получих стрес, взех да сънувам все лоши сънища, а от време на време се и напикавам, защото този престъпник май ми е дефектирал топките.

                  За разгласяване на секретна информация, която уврежда човешкото ми достойнство и ме кара да се срамувам всяка една минута от живота си, моля Ви да бъде подведен под съдебна отговорност.
                   От сега Ви предупреждавам, че ако не ми бъде обърнато нужното внимание от Ваша страна, то аз ще бъда принуден да се обърна към представителите на Световната организация на извънбрачните любовници (СОИЛ) за България, а именно Азис и Евгени Минчев.

С уважение: Гарабед Ибенаредов.



Гласувай:
2



1. анонимен - Еми
30.07.2010 10:11
то не може и х...я докрая, и душата - в рая :)
цитирай
2. анонимен - WVjyvNqf
24.05.2011 08:46
Kudos! What a neat way of tinhking about it.
цитирай
3. анонимен - LLuFdWlBkyIoy
24.05.2011 15:18
You've hit the ball out the park! Icrnedible!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kabuli
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2275379
Постинги: 2858
Коментари: 1765
Гласове: 2158
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930