Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2010 19:49 - Съвременен прочит
Автор: kabuli Категория: Лични дневници   
Прочетен: 428 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 26.02.2010 15:11


Чорбаджи Марио събра челядта си вън, пред огромния си палат. Семейството беше решило да си направи пикник на двора, който се беше ширнал върху 200 декара равна и добре гледана поляна, граничеща с 50 декара разменена гора. Щяха да отпразнуват успешния прием на синчето му Антонио в университета в Кеймбридж.
- Облечете се, бе, серсеми със серсеми! Искам ви всичките с версачита и гучита! Марио ма, на тебе казвам, иди и си сложи перлената огърлица, че министърът ще ни дойде, ма! Неговата кокона ще има да пули очи, като те види! Ей, Ернестито, я иди и измий добре "Майбаха", че целия е потънал в прах! Къде си го юркал, бе, серсемин със серсемин! И какви са тези гащи в него, бе! Ха, ха, ха, ха! На тати момчето, то! Емануелче, я иди и се издокарай, че да заприличаш и ти на човек! Да не си дрогирана пак, ма! Ей, или ще ставаш човек, или на сина на кмета те давам!  Тъй да знаеш! Пешо, бе! Пешо, диване с диване! Бързо да искараш хайгърите отпред! Нека да ги видят хората, бе! Аз 200 000 да не съм ги дал в дама да стоят само! Марчело, бързо ела при мен и ми кажи защо пак си пребил половината хора в дискотеката, бе? Че и полицая си ошамарил! А бе, ти не разбра ли, че полицай не трябва да удряш, защото и аз не мога да те спася!
Ей тъй раздаваше заповеди наляво-надясно съвремения образ на чорбаджи Марко от Вазовия роман "Под игото".
Да се чуди и мае човек, днес свободни ли сме, или още живеем в духа на игото.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kabuli
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2261708
Постинги: 2858
Коментари: 1765
Гласове: 2158
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031