Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.01.2015 15:08 - За свободата
Автор: kabuli Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4109 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 15.02.2015 14:49


МОНОЛОГ ЗА СВОБОДАТА
, с
"Днес лудите се занимават с политика."
Хидалго Дончо Китов
 
Свободата, Сандо, е недостижимо нещо! Много хора са загинали за нея и заради нея, а стотици хиляди шарлатани са я проповядвали и я проповядват и днес. Но Сандо само ние, лудите сме дарени от Природата да се докоснем до нея. И знаеш ли защо, мили ми приятелю? Защото стоим непоклатимо на земята, във Вселената, даже и в целия Космос.
Защото ние, които се борим с вятърните и вятърничавите идеи за свобода, сме подчинили видимия и невидим свят на нашите желания. Ето, за това, верни ми съветнико, ние притежаваме неизчерпаема воля и сила да превърнем този свят в една вечна лудница. Довели сме нещата до там, че луди да направляват и управляват този и без това умопобъркан от хилядолетия свят - от разпъването на Кръста на най-праведния от нас човек.
Знаеш ли за онзи император, дето запалил Вечния град, за да се сгрее на огъня на лудостта си, обявявайки се за бог? Е, Сандо, аз не съм чак толкова откачен, че да се мисля за бог. Мен ме интересуват само вятърните мелници, които се задвижват от силата на енергията да бъдем свободни.
Свободни, да се раждаме свободни.
Свободни, да раждаме свободни.
Свободни, да умираме свободни.

Свободни, да обичаме свободни.
Свободни, да се движим свободни...
Можеш ли да ми отговориш на въпроса кои са по-луди: Тези, дето се правят на луди, щото така им отърва, или ние, дето ги мислим за луди, защото така ни отърва? Защото Сандо в този луд свят да намериш нормален човек е цяло откритие, а да говориш с него - цяло щастие. За това твоето лице Сандо е винаги огряно от щастието. 
А границата между лудостта и Свободата е станала почти невидима и силно се съмнявам дали я има.
Ти вярваш ли, че аз съм свободен? Да! И защо "да"? Защото мога да правя неща, които не могат да ги правят тези, дето се мислят, че са нормални? Защото мога да напсувам царя и пъдаря, без да ме е страх, че ще ме затворят? Да, защото на нас лудите ни е останала само свободата да псуваме тези, които са на власт, като си оставаме роби в душите си.
Сандо, казват, че лудостта не е заразна. Съмнявам се приятелю, съмнявам се! Лудостта е заразна като Свободата. Свободният човек иска все повече и повече да е свободен, като накрая полудее от свобода, превърната в хаос. 
Нашият народ е луд, Сандо! Въпросът е за свобода ли или от свобода...
 
- Докторе, в 13-та стая онзи пак разиграва Дон Кихот!  Луд, нещастен учител по литература!
- Не се знае Шкембеджиева, не се знае!



Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. zzz65 - хаоса не идва от свобода, а от липсва ...
19.01.2015 17:10
хаоса не идва от свобода , а от липсва на свобода ...и дали свобода доведе хаоса или липсва на свобода ??? кой доведоха промените не бяха ли господарите? комунистите .. и в какво виждаш свободата 4е можеш да пишеш ли ??? но кой се замисля на това което пишеш ?? не ли хаоса в европа е опит за нова диктатура ? ако махнем тези несъгласия си прав
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kabuli
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2261318
Постинги: 2858
Коментари: 1765
Гласове: 2158
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031