Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2014 12:39 - притчи
Автор: kabuli Категория: Лични дневници   
Прочетен: 941 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 25.11.2014 12:41


Пропуск

- За какво си тъжна и унила, момичето ми? - попитал дядото внучката си.
- Дядо, мислиш ли че баща ми и майка ми са добри хора?
- Да, разбира се, че са добри и още как! Та тях никой не ги е чул да се карат двамата! Мисля, че са пример за добро семейство.
- Да, и аз така си мислех, но това не е вярно, дядо. Те не се карат ромежду си само пред хората, но когато са сами, цялата омраза между тях излиза на показ. Те живеят двойствен живот, само заради едното добро име. Те се мразят, дядо, и в своята омраза са забравили най-важното в живота на един човек...
- Кое е то, умницата ми?
- Те са пропуснали да ме научат да обичам, дядо - отговорила девойката с глас, изпълнен с тъга.


Ковчег с джоб
- Съветнико, ти имаш възможността да тънеш в богатство, но семейството ти живее бедно. Та ти се движиш в средата на най-богатите мъже в държавата! Те се допитват до теб за делата си! Нима не се стремиш към съблазантта на богатия и охолен живот, съветнико?
- Младежо, ние се раждаме с празни ръце и си отиваме от този свят с още по-празни, въпреки че около нас може да е препълнено с богатство и лукс. Нима има разлика между смъртта в палата и смъртта в колибата.
А аз не знам да има ковчег с джоб.



Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kabuli
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2265414
Постинги: 2858
Коментари: 1765
Гласове: 2158
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930