Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.09.2013 08:59 - Вариации на тема "Де е България"
Автор: kabuli Категория: Лични дневници   
Прочетен: 466 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 29.09.2013 06:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 По времето на Вазовите българи

Питат ли ме де зората
ме й огряла първи път.
Питат ли ме де й земята 
що най-любя на света?

Тамо аз ще отговоря
де се белий Дунав лей,
де от изток Черно море 
се бунтува и светлей. 

Тамо де се възвишава
горда Стара планина,
де Марица тихо шава 
из Тракийска равнина.
.............

 Българио драга мила,
земля пълна с добрини,
земя що си ме кърмила 
моят поклон приеми!


По времето на социалистическите българи

Питат ли ме дей зората
ме огряла първи път.
Питат ли ме дей земята 
що най-любя на света.

Тамо аз ще отговоря
де се Москва река лей, 
де от север Бяло море 
се бунтува и светлей.

Тамо де се възвишава
горда Урал планина
и река Лена шава
из сибирска равнина.

Ти Русийо, драга, мила,
земя пълна с добрини,
земя що си ни ти свила,
наший поклон приеми!


По времето на изселническите българи 

Питат ли ме дей зората

ме огряла след дълъг път.
Питат ли ме дей земята
що най-любя на света.

Тамо аз ще отговоря
де се река Темза лей, 
а от бара - ей от среща - 
весело моме ми пей.

Тамо, де се възвисява 
над вечно будния Париж
една кула - символ става - 
ела тука и ги виж!

А Европо, драга, мила,
земя пълна с чудеса, 
като си ни нас приела,
ще ни търпиш ти сега!





Гласувай:
2



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kabuli
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2261632
Постинги: 2858
Коментари: 1765
Гласове: 2158
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031