Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.09.2013 17:31 - Прокуратурата: Дело срещу неизвестен извършител за "Белене"
Автор: kabuli Категория: Лични дневници   
Прочетен: 705 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 23.09.2013 17:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Пред тях ров, с размерите на цял град. С поглед не можеш да му видиш края. От черната паст на рова се подаваха върховете на комини  и на други съоражения.
 - Къде е "Белене", Бойко? - попита с тревожна нотка в гласа си Иван Костов.
- Не знам! - отговори с ироничен глас Бойко Борисов. Питайте Сергей Станишев! На изпроводяк му го предадох цял-целеничък...
- Вярно е! - обади се Яне Янев. Аз съм свидетел...
- Ти да мълчиш, пудел, с пудел! - пресяка го нервно Волен Сидеров.
Всички погледи се обърнаха към Станишев.
- Що ме гледате така, бе? И аз не знам къде е "Белене"! Ако не вярвате - обадете се в Москва! Поне Сидеров има директна връзка с Путин.
- Ей, шматарок, със шматарок! Ще ти дам аз на теб един Путин! Не ме карай, че да не му се обадя! Ще има да висиш на "червения килим"...
- Цяла атомна централа е открадната, а Сидеров щял да звъни на Путин, за да се оплаче от Сергей! - просъска Славчо Бинев. Идиоти! Кретени!
- Преди да се изтрепим взаимно, нека да се обадим на Цветелин Кънчев, а? Може пък и неговите мангали да са я завлекли за старо желязо...
- Е, все се съмнявах в умствения ти капацитет, ама сега се уверих, че хич го няма! - обърна се саркастично Лютви Местан към Красимир Каракачанов. Как ги виждаш циганите с техните магарешки каруци да измъкнат цял реактор, а?...
- Господа, господа, да запазим спокойствие - напевно и нежно взе думата и Меглена Кунева, обръщайки поглед към Бойко Борисов.  Аз предлагам на парламентарно представените партии да направят  парламентарна комисия, която да разнищи случая с кражбата на атомната ни централа.
- Ето, заради такива, като Кунева аз държа 96 човека на баничка и боза. Заради такива, като нея аз не пускам никой от ГЕРБ да присъства в Народното събрание! Представята ли си, ако всеки ден влизах вътре, че те щяха да ме обвинят и в падането на Тунгуския метеорит! Цецо, Цецо, къде беше паднал този проклет метеорит, бе? Айде да те видя, нали си даскал!
- Бойко, стига с твоите пинизи, че от лятото насам взе да ме свива стомаха. Язва ли, що ли? Пък за метеорита, лесно! Ще се разпоредя да го...
Гласът на Цанко Цветанов бе заглушен от мотора на лекия автомобил, който паркира пред групата - току като на сцена.
- Здравейте, господа! - отправи дежурен поздрав слизащия, който държеше червена папка с надпис: "Софийска градска прокуратура". Кражба, а! В особено големи размери, а!...
Мобилният му телефон тревожно иззвъня: 
- Ало, ало!... Ало, да! Да, да, разбира се! Ще бъде изпълнено веднага!
- Господа, проблемът с кражбата на АЕЦ "Белене" получи своето решение за винаги! Софийска градска прокуратура ще образува дело за присвояване в особено големи размери срещу неизвестен извършител...
- Идиоти, кретени, башибозуци! - крещеше и размахваше ръце Волен Сидеров.
- Този ненормалко наистина ли се възмущава, или все си играе цирка, като нас?
- Цветанов, довечера сме на мач в Танзания Уредил съм самолет! 
- Знаех, че ще стане така! И добре, че стана, инак отдавна трябваше да лежа в "Централния".- говореше на себе си Иван Костов, като набираше някакъв италиански телефонен номер.

Над България се спускаше тъмна нощ, носеща мириса на студена зима





Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. zaw12929 - в ПРОЦЕСА НА РАЗСЛЕДВАНЕ ДЕЛА СЕ ...
23.09.2013 19:38
в ПРОЦЕСА НА РАЗСЛЕДВАНЕ ДЕЛА СЕ ОБРАЗУВАТ, СРЕЩУ НЕИЗВЕСТЕН ИЗВЪРШИТЕЛ, А ТУК ВИЕ ИСКАТЕ Д ДА УЛИЧИТЕ НЯКОГО В... БЕЗОТГОВОРНОСТ И НЕКОМПЕТЕНТНОСТ ИЛИ КАКВО?!
ВСИЧКО, КОЕТО СЕ СЛУЧВА НА БЕЛЕНЕ Е НАЙ НАГЛЕДНИЯ ПРИМЕР ЗА НЕУДАЧИТЕ НА БЪЛГАРСКАТА ДЕМОКРАЦИЯ, НАДЗИРАВАНА И ОСАКАТЯВАНА САРАДИ ЧУЖДИ ИНТЕРЕСИ И ВЪВ ВРЕДА НА БЪЛГАРИЯ ЖАЛКО!!!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kabuli
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2276002
Постинги: 2858
Коментари: 1765
Гласове: 2158
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930