Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.06.2013 22:00 - Защо никой не коментира информацията за престъприте намерения на Бойко Борисов?
Автор: kabuli Категория: Лични дневници   
Прочетен: 822 Коментари: 2 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Може би поради простата причина, че е много по-лесно да бъдеш "навит" да скачаш и кряскаш по площадите, отколкото да се замислиш, че в политиката няма нищо случайно, най-малкото уличните протести. Не казвам, че не са справедливи; не казвам, че не трябва да ги има; не казвам, че съм против митингите и шествията, понеже аз самия дейно участвах и в тяхната направа, и в тяхното провеждане в зората на мъртво родилата ни се демокрация. Но когато един физкултурник казва, че един човек не може да встъпи в длъжността си, понеже е от "ония", си личи, че този бивш наш МВР шеф може да е професор в правенето на далавери, но си е чист двойкаджия в политиката. А той ли беше най-достойният за министър на МВР?
Ако тези протести имат за цел да върнат престъпната групировка ГЕРБ отново на власт, то май са само едни разходки по паважа с емоционално пълни глави и зомбирано съзнание.
Тези, които ме познават, знаят, че аз никога не съм понасял тези четири партии - БСП, ДПС, Атака и ГЕРБ. За жалост, въпреки че са изпразнени от политическо съдържание са в Н С. Но да се "връзвам" на въдицата на ГЕРБ и да смесвам полезното с ненужното - мерси.
Искането за прочистване на политическото ни пространство е много истинно и то трябва все пак да се случи. Но това означава, че на политическия боклук трябва да бъдат изхвърлени и ГЕРБ, защото в тях е ключа за вратата към Ада, който ни готвят, при едно тяхно евентуално завръщане на власт. Бойко и клика се заканват да окървавят страната.
Бог да пази България!



Гласувай:
4



1. viktoriaesv - ами,искат да точат време
20.06.2013 22:37
Те са си по точенето,с малки изключения-транспорта .
И колкото по се точи,толкова по се самосортират,докато из нивата
на сик едрите папат дребните,като ги дават на публичност....стар друтарски
шести номер.
цитирай
2. absurdin - напълно съгласен съм с текста. м...
29.06.2013 22:45
напълно съгласен съм с текста. моята позиция е абсолютно същата.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kabuli
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2261213
Постинги: 2858
Коментари: 1765
Гласове: 2158
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031