Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.12.2012 19:58 - Още нещо за интеграцията и циганията
Автор: kabuli Категория: Лични дневници   
Прочетен: 644 Коментари: 2 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Когато една нация - в широкия смисъл на това понятие - иска да сплоти сама себе си, първо интегрира (приобщава) всички свои съставни части в едно цяло, като се избягват спорове и дискусии от рода кой е по-по-най. Когато пъстротата на националното общество се слее в една хармонично сияеща дъга на небето на единението, тогава можем да говорим, че тази нация е постигнала консенсус по много от въпросите на нейната вътрешна структура.

Циганството никога не е влизало в "големите" сметки на социалистическото управление - нито в България, нито в социалистическите страни. Можем да кажем, че СССР прави изключение в определени периоди от съществуването си, поради естеството на обществото си. В родната ни България проблемите свързани с циганите винаги са се разглеждали повърхностно на "парче" и на "килограм".
Е, сливенските цигани ще надигнат глас и ще изтъкнат своя голям принос в трудовото развитие на прекрасната ни социалистическо-комунистическа родина. Е, да, и ще са прави, но може ли човек да съществува без онзи полезен и овеществен труд? Та нали от сливенските цигани са голяма част от днешните ни "национални" лидери!


Циганите никога няма да бъдат признати за равноправна част от българския народ.


Магарето било натоварено с две тежки дисаги, а Конят гордо вървял пред него без никакъв товар. Магарето заплело крака и паднало. "Вземи половината товар от гърба ми, за да можем и двамата да се приберем по живо по здраво у дома" - казало Магарето. "А бе, ти добре ли си! Аз съм расов кон и на мен въобще не ми отива да мъкна на гърба си някакви си дисаги! Ти знаеш ли произхода ми бе, нещастник низък? Аз съм от чиста арийска раса и..."

Да, ама Магарето предало Богу дух. Стопанинът без да го е еня за чистия арийски произход на Коня, натоварил тежките дисаги на гърба му и го зашибал с камшика да бърза, че вече се мръквало.
"Боже, Боже, защо не послушах нещастното Магаре!? Сега то щеше да бъде живо, а и аз нямаше толкова много да се възгордявам!"



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kabuli - 1. stanemirkata
23.12.2012 14:46
Две "мъдрости" на сливенските цигани:
"От куче курбан и от циганин - работник става ли?"
"Циганин българин храни ли?"
цитирай
2. kabuli - "От куче курбан и от циганин - ...
23.12.2012 14:48
Да, аз съм работил с цигани и зная, че става от циганин работник, за разлика от представители на някои други етнически групи у нас. ;)
Особено тази част от тях, с двойните гражданства...
Въпрос на политика е, да видим от кого става и от кого не - "работник"...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kabuli
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2278010
Постинги: 2858
Коментари: 1765
Гласове: 2158
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930