Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.03.2012 00:31 - Милионери
Автор: kabuli Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1257 Коментари: 4 Гласове:
3

Последна промяна: 25.03.2012 00:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
- Няма да повярвате ако най-отговорно ви кажа, че България е пълна с милионери. Да, да! Освен тези няколко хиляди, които са със съмнително качество, то другите около пет милиона сме си напълно легитимни милионери. Ето, аз имам три деца - две момчета и момиче, които отдавна са семейни и си имат деца, но са милионери. Дъщерята също е милионерка. Да не говорим за съпругата ми, че тя много се ядосва, когато и спомена за милионите. Ама във входа ни от трийсет семейства, няма едно да не е милионер. И то благодарение на властта, която от 23 години всеки божи ден ни пълни личните сметки с милиони.
Обаче се получава един парадокс! В циганската махала от най-малкото цигане, до най-дъртият циганин - милионери! Няма майтап, истина е!
- Господине, за какви милиони става въпрос, че така и не разбрах?
- Ама аз не се ли уточних? А, да, за милионите! Вярно е, господине, всички сме милионери.

Всеки един от нас има милиони нерешени проблеми пред себе си!



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bale9 - Много остроумно!
25.03.2012 00:42
Вие сте истински талант! Вие сте къс самородно злато в света на сатиричната проза, многоуважаеми чичо Митко с цигарените мустаци!
цитирай
2. apostapostoloff - Оно така си и требе, дядо!
25.03.2012 04:17
Властта по Конституция е длъжна да се грижи за твоите доходи. Пък и за доходите на твоите деца и внуци. Длъжна е, нъл тъй?!

По всичко личи, че тъпанарите в тази страна никога няма да измрат...
цитирай
3. kabuli - По-леко,
25.03.2012 09:21
Апостоле! Що тъй с рогата напред? Нито ме познаваш, нито си ме виждал, а ме нарече "тъпанар".
Наричаш ме и "дядо", като влагаш пак някакъв оттенък в това, въпреки че си много прав, защото имам девет внука. Но ми се струва, че си напълно издухан, особено с това бомбе на главата, приличаш на крадлив циганин бургуджия. Пък то може и да е вярно, знае ли се!
А някъде да съм споменавал Властта и Конституцията, че ми се правиш на отворен прозорец, а? Колкото до децата ми - мисли за твоите деца, и то ако си ги имаш в достатъчност, защото едно дете не е дете - рак, болести, катастрофи и прочие; две деца пък са малко.
цитирай
4. bale9 - Апостоле,
25.03.2012 23:46
ти си "простакът на ЕС".
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kabuli
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2265915
Постинги: 2858
Коментари: 1765
Гласове: 2158
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930