Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.12.2011 21:20 - Мисли
Автор: kabuli Категория: Лични дневници   
Прочетен: 752 Коментари: 2 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Щом свършат думите, настъпва мрак.

Реаволюция, преди еволюция! Или пълна грешка, или пълна манипулация!

При нашите балкански условия се уверихме, че банани и демокрация не могат да виреят. Затова и бананите, и демокрацията си ги внасяме.

Интересен народ сме! При животните стадото дава сили и увереност, а при нас - завист, предателства и себеизяждане.



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - "Интересен народ сме! При животните стадото дава сили и увереност, а при нас - завист, предателства и себеизяждане."
25.12.2011 21:55
Така е, прав си, Велемъдрий!
Затова предлагам да затрием и последния българин, който живее по тези земи и оставим само великия цигански етнос да съществува!
Проблемът ще се появи единствено с липсата на такива, които да хранят циганите и от които циганите да крадат, защото, според вашите закони, ви е забранено да се крадете един друг - само българите имат тази чест, да бъдат ограбвани от вас...
Тежко им тогава на европейците!
Ха, ха, така им се пада - цигански терор и над тях, високомерните и благоденстващите!
Да ги видим, как ще ви интегрират!...:))
цитирай
2. kabuli - До анонимния
25.12.2011 22:14
Чудно ми е човече с каква идиотска упоритост продължаваш да ме "преследваш", свеждайки всичко до циганина.
Знаеш ли кое е моето предимство пред твоята глупост? Че аз знам произхода си, че не се срамувам от него, че съм постигнал много повече в живота от теб, че съм в пъти по-грамотен и интелигентен и благодарение на тези ми качества съм бил на такива места, на които ти и след сто години от твоя мизерен живот не можеш и да си помислиш да бъдеш. Най-важното е, че си знам и името, а твоята упорита простащина доказва, че поне един човек е по-зян от мен и това си ти.
Мога да си представя защо си толкова глупаво озлобен. Или и ти също си циганин, но от ония, с мнимото самочувствие, които най-много мразят себеподобните си; или - ако си жена - си била изчукана и изоставена като скапан москвич от някой по-тарикат циганин от тебе, или и всичко друго. Имам чувството, че те познавам, защото простаците си приличате като матрьошките, излезли от конвейра на съветските заводи. А светът е пълен с жалки типове, като теб. Но ми се струва по-скоро, че си пълен олигофрен.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kabuli
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2277294
Постинги: 2858
Коментари: 1765
Гласове: 2158
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930