Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.05.2011 20:22 - Петъчен контрол
Автор: kabuli Категория: Лични дневници   
Прочетен: 397 Коментари: 0 Гласове:
2



- Господин премиер, спортът сред децата в училищна възраст е почти нулев...
- Ма тва не е верно! Какви са тези гнусни лъжи! Аз, дет съм на 52 години ритам като улав, а какво им прече на децата да ритат и да се ритат, а? Толкова по този въпрос!

- Господин премиер, правенето на филми...
- Моля! В киносалоните стотинка да хвърлиш, човек ще удариш! Те са препълнени до горе, защото моето правителство е субсидирало всички днешни касови филми. Даже хората се редят на денонощни опашки, за да си купят билети за кино и театър. Оня ден срещам двойка младежи, които плачат от щастие, че са си купили билети за кино. (От лявото око на премиера прокапва сълза).

- Господин премиер, кога ще се размразят заплатите на работещите?
- До сега не съм ви казвал, но днес ще ви кажа една държавна тайна, която е строго пазена. Дано не ме осъдят за това! (Премиерът се кръсти). Нашите заплати се държат във фризера на американска хладилна камера. Това го правим с цел да не се вмиришат. Чакам Симеон Дянков през м. юли да извика майстори, които да я ремонтират, преди да се отключи. Повече не ме питайте за заплатите! Толкова ли ви са нужни тези заплати, а? (Ядосано) Ето, мен от години ме поддържа приятелката ми и не се оплаквам! Аз, като мъж, колкото й дам, тя, като жена, толкова ми дава.

- Господин премиер, от няколко месеца се наблюдава връщането на магистралните банди, бум на кражбите и...
-
Ами, като не могат, да не крадат! От както аз съм премиер няма "ние ги хващаме - те ги пускат", защото ние си ги хващаме и ние си ги пускаме. И пак повтарям: в тази държава, който не може да краде, да не краде, защото като го барнем, аман му е системата. Оставете на мира хората, които могат.! Дайте им право! Ето, аз, някой да каже нещо за мен, а? Няма! Значи го мога!

Яне Янев:
- Ами те двама бивши американски посланици го казаха бе, господин премиер! Пък и от РЗС още не сме си казали последната флашка... Пардон! Дума!

Цецка Цачева:
- Тишина в залата! А, то няма никой! Даже и Волен Сидеров!



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kabuli
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2265573
Постинги: 2858
Коментари: 1765
Гласове: 2158
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930