Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.04.2011 15:42 - Космос
Автор: kabuli Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1025 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 01.05.2011 00:32


ДО ШЕСТ МЕСЕЦА БОЙКО ГЕНЕРАЛ Е ИЗЛЕЛ ОТ ПОЛИТИЧЕСКАТА СИСТЕМА

Политическите Български изследователски звена (БИЗ), които се намират в границите на Европейската политическа система (ЕПС) предполагат, че до шест месеца политическата сонда ГЕРБ (Грозна Е Работата Братя) ще излезе в междуполитическото пространство,  освободена от Българското политическо притегляне (БПП)  и ще се превърне в блуждаещ обект в Българската политическа система (БПС).
Сондата, изстреляна на трети декември 2006 г., сега се намира в твърдото политическо ядро, но поради невероятното налягане върху нея, оперативният щаб по нейното управление се мъчи всячески да я освободи.

(По информация на списание "Космически му работи")



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kabuli - Напълно
30.04.2011 16:19
си прав! Тъкмо това тяхно бълнуване ни прати в шеста глуха на историческото нормално развитие - и като народ, и като култура, и като политика.
Аз мисля, че в една нормална държава не трябва да се образуват комитети срещу когото и да е, а самото управление трябва да задейства нужните механизми за контрол и самоконтрол. Но това НЕ стана, поради очевадната истина, че тъкмо новобогаташите държат всички механизми и лостове на властта в ръцете си. А никоя партия не потапя кораба на когото се е качила.
А ако ме смяташ за комунист, момче в много голяма грешка си. Но все-пак аз съм благодарен на родната милиция, че ме освободи още преди много години от услугите на зъболекар. А отскоро съм и с чене.
И когато искаш да изказваш мнението си, пиши си името! Сигурно си имаш и име, нали? Анонимният винаги ми е изглеждал на страхлив подлец.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kabuli
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2276811
Постинги: 2858
Коментари: 1765
Гласове: 2158
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930