Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.11.2010 23:18 - Мисли
Автор: kabuli Категория: Лични дневници   
Прочетен: 465 Коментари: 1 Гласове:
3



Църквата не е място за молитви. Църквата не е място за опрощение. Църквата е място за осъзнаване силата на Съзиданието.

От всички служещи най-добре са божите служители, поради истината, че началникът им никога не ги посещава.

Бог е във всички и всички ние правим Бог!

Сляпата религиозна вяра стои в основата на фанатизма.

Искрената вяра в Бог е вяра в Светлината.

Много от сегашните "вярващи" "смирено" се молят на Бог и докато се кръстят с едната ръка, с другата силно са стиснали Дявола за рогите.

Можеш да не вярваш в Бог и Синът Му, но не прави манифестации от безверието си.

Отвратителеният цинизъм на Църквата се състои в това, че е в челните редици на безверието, лицемерието, сексуалните оргии, извращения и престъпността - в различните й форми.

Аз вярвам в Бог, защото Бог вярва в мен!


Тагове:   мисли,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. naidobriq - ТОВА СЪМ АЗ. Мисля, че няма друго ...
18.11.2010 23:57

ТОВА СЪМ АЗ. Мисля,че няма друго нищо извън мен, всеки от нас е Бог и дали го търсим извън нас е просто момент на осъзнаване. Припомнете си филмите "Тайната" и "Кодът на Моисей". Ние с нашите мисли творим своя свят, защото във всеки един от нас я има тая божествена частица, защото всеки от нас е БОГ в развитие и изживяване.

" Този който с висок глас чете молитва в надежда, че тя ще бъде чута по-добре, той е маловерец. Бог не се нуждае от висок глас, а от искреност и тишина.
Чудесата никога не могат да се смятат, за доказателства. Наистина няма нужда от чудеса. Има само едно чудо - истинският живот, всичко друго е отвъд, извън, то не е необходимо."

Така казва Талмуда .
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kabuli
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2265590
Постинги: 2858
Коментари: 1765
Гласове: 2158
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930