Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.10.2010 19:48 - Съдба
Автор: kabuli Категория: Лични дневници   
Прочетен: 776 Коментари: 2 Гласове:
3



На Огнян Исаев

Всичко онова, което се случва с нас, млади приятелю, го отдаваме на Съдбата. И онова, което ни го сторят Другите, и онова, което си го сторим Самите, го отдаваме на Съдбата, която по неразбираеми жизнени формули отрежда на едни дълъг, но измъчен живот; на други, кратък, но с блясъка на звезда, а на трети - чисто и просто съществуване. Съществуване, в което границата на Нещото и Нищото са се слели до такава степен, че се е получило едно неразбрано и объркано нещо-нищо. Философският въпрос е кои са щастливците на Съдбата.
А трагедиите на човека и народите Огнянчо са продукт на разгадаването именно на това - дали живеем истински или съществуваме формално; дали сме най-висшият продукт на майката Природа или пък сме нейната грешка, щампована с печата й "Брак".

А колкото до този млад македонски певец Тоше Проески, който изпълнява "Зайди, зайди", който умира толкова млад, може само да се мълчи и да се плаче. Да се мълчи, защото всичко казано ще е глупаво, затворено в железните рамки на лаличната щампа, и да се плаче, защото смъртта на тази възраст Е НАЙ-ГОЛЯМАТА ВЪЗМОЖНА ГРЕШКА.
Грешка на Природата; грешка на Бог, който е допуснал нишката на живота да бъде прекъсната не от Него, а от действията на друг/и; грешка на самото ни съществуване.
Има нещо символично в неговата смърт - той е умрял в съня си. Той е умрял, може би пеещ пред вратата на Рая тъкмо тази песен за безвъзвратно изгубената младост, която по силата на жизнените закони няма да се върне. Тази младост, която пилеем безразсъдно и за която плачем, загубвайки я безвъзвратно.
Мъдрите индуси са казали Карма. Ние казваме, че каквото ни е писано, то ще се случи.
Със сигурност е вярно, но е грозно и страшно, когато шалтера на живота ни бъде дръпнат от някой или някои, които въобще нямат никакво отношение към него.
Жестоко и неразбрано!

Бъди жив и здрав, момчето ми и се радвам, че тъкмо такъв род случки от живота ни човешки ти правят впечатление и те карат да бръкнеш с голи ръце в най-тъмните места на човешката душа.


Тагове:   съдба,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Не съм Огнян Исаев
30.10.2010 20:01
но ми харесаха мъдрите Ви думи.
цитирай
2. анонимен - Аз съм Огнян Исаев
05.02.2011 09:12
Благодаря ти, че се вгледа в мислите ми!

Ще ти звънна на 7-ми около обяд! Извън страната съм - пак!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kabuli
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2277690
Постинги: 2858
Коментари: 1765
Гласове: 2158
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930