Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.10.2010 11:12 - Грях
Автор: kabuli Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1010 Коментари: 3 Гласове:
2



Да беше мор,
да беше чума,
а то Дянков!
Връз нази
Дянков
се стовари
и мисли светли
по дивашки
той попари!

О, Банка,
ти световна,
ний знаем,
че си ти греховна,
но Дянков
си го прибери
и що щеш със него
ти прави!
Молим те,
ела и си го ти вземи,
нас от лудостта му
ни отърви!

О, Боже!
Що за грях
сме ний сторили,
че Дянков
ни пие и последни сили!

Дошло ми в акъла пред "Стената на плача" - банкомата.

А, разгеле споменах "банкомат"

От как нас Дянков ни подмята
банкомата спря банкноти да мята.



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. liliyanaandreeva - След Росен Плевнелиев - Симеон Дянков е най-доброто, което...
27.10.2010 11:17
...е избрал този кабинет...
Вие кого предлагате на негово място?- Миленчо,Сашко или г-жа Масларова?
цитирай
2. kabuli - Ето къде бъркаме! Правим аналогия ...
27.10.2010 11:39
Ето къде бъркаме! Правим аналогия на сегашните малоумници с предишни такива. Защо трябва да се споменават имената на минали подставени лица - нали си спомняш, че и Миленчо ни го навряха под носа, като юпи. Нали знаеш произхода на Миленчо? Той не е по-различен от произхода на Сергейчо. Нали не се заблуждаваш, че сегашните ни министри не са лица от неразгадания пъзел на мафиотски структури, организации - нашенски, европейски и задокеански - и лобистки групи?
Лично за мен неосъществения чиновник от Световната банка ни е натрапен толкова сигурно, че даже Генерала се налага от време на време да го усмирява в пристъпите му на финансова лудост. А дали са пристъпи на лудост или е добрър сценарии да бъдем изхвърлени вкупом от "лошия материал" в боклукчийката на "Титан"!
Аз кого предлагам! Защо аз да предлагам!? То и сега си има кой да ги предлага и да ги командва - Генерала. По-е важно НИЕ кого ще изберем!
цитирай
3. kabuli - На Симеон Дянков наистина му личи ...
27.10.2010 23:12
На Симеон Дянков наистина му личи финансовата лудост. Особено по отношение на възрастта за пенсиониране. До такава степен му е замъглен разсъдака, че противоречи на общите решения на МС, и то след като се оповестят.
Тъй че скъпа ми Милена, аз нямам нищо против срещу лицето С. Д. преди неизвестните нам сили да ни го сервират като финансов министър. Аз съм сигурен, че Борисов въобще не може да го трае, но не може и да го махне, защото той НЕ Е негов човек, а човек на тези, но които той е обещал послушна политика.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kabuli
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2266037
Постинги: 2858
Коментари: 1765
Гласове: 2158
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930