Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.10.2010 17:29 - Диалог
Автор: kabuli Категория: Лични дневници   
Прочетен: 263 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 04.10.2010 17:33


- Чули бе, наборе, Чарлс бил гей.
- Кой бил гей?
- Чарлс!
- Е, че кой е този Чарлс?
- Английският престонаследник. Мъжът на Даяна...
- Ааа, тази, дето я самоблъснаха с колата! Е, и?
- Бил педераст бе, наборе. Чукал се...
- Чукал ли се? А ти не се ли чукаш бе, наборе, а? Ето, аз сега идвам от едно голямо чукане. Така ме чукаха, че чак джигерите ме заболяха.
- Не думай бе, наборе! Ти на стари години халката ли отърва?...
- Слушай, слушай, не се прави на хахо! Плащам си тока, а сметката така ми влезе навътре, че нямам думи. Касиерката ме пита дали не съм получил удар, че да извика Бързата. Плащам водата! Кво си мислиш, а? Ами че аз платих половин Дунав бе, наборе! Е, и тук ми го навряха, ама няма как. Купувам си кебапчета, а те близо един лев. "Като искаш да ядеш месо, тъй ще е!" - ми дума продавачката и продължава: "Не ма гледай толкова страшно с тези опулени очи, че ще ми се секне кърмата!". Едва-едва се изтътрих навън, а там комшията ми вика: "Ей, бай Петре, кво си въртиш задника като дърта гювендия, бе!" А аз меу думам: "Колчо, Колчо бе, знаеш ли баьовото днес ми накъсаха задника от чукане!"
А ти ми думаш, че Чарлс бил педераст. Педерасти сме ние, наборе, че от двайсет и кусур години така ни чукат тия, дето на управляват, че не можем да си седнем на задниците. И да ти кажа още нещо - гей или педераст, все едно, защото е принц, а ние какви сме бе, а? Шест милиона изчуканяци!


Тагове:   диалог,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kabuli
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2276843
Постинги: 2858
Коментари: 1765
Гласове: 2158
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930