Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.09.2010 20:22 - Проверките на попа и фолка вкарали 3 млн отгоре в хазната
Автор: kabuli Категория: Лични дневници   
Прочетен: 436 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 17.09.2010 00:18


- Попе, кво ходиш кат гламав, бе! Я се збпри, чи ши загубиш калимявката! Я, дъхни ми, дъхни! Ааааа, пак си пътувал у облацити...
- Не бе, Марко, я чети: "Проверките на попа.....
- Въй, Боже! Ма тоя Фолкчу кой е бе, попе? Кви са тия три милиона лева бе, отче?
- Марко, аз тоя Фолкчу ни гу познавам кой е, и ако си е крал, да си признава, мутрата му с мутра. Бог ми е свидетел, че аз приз живота си стутинка не съм таковал, а тие, от напуту  - три милиона! Мчи аз ку ги имам тиа пари, крастав поп 50 гудини ли ши сида, а!  Ей, на, някъф си Красимир Стефанов ши ми ги иска! Ма кой е той, чи... Господ ши гу накажи...
- Чакай бе, попе, успукой се! Ей го на, Коцето бе, Коцето...
- А, кво каиш, чи углушах ут нерви! Ут сабален мясту ни моя да си нбмеря...
- Коста Владимиров, викам, той налии двукатин, той ши ти каже.
- Аааа, Коциту! То е харно мумче! Ей Коце, я ила за малку, чи да ми избистриш идин казус! Я сиа чити тука, чи ши ма фани удара!
- Е, няма нищо страшно бе, дядо попе. То това не се отнася за теб.
- Амчи що пиши, чи ши прувиряват попа и фолка? Аз тоя Фолкчу ни гу знам...
- Дядо попе "Поп" озаначава съкратено "популярна", в смисъл музика, а "фолк" значи "народна", пак в смисъл музика. Разбра ли?
- Аз ни знам дали съм разбрал, ама в гъзинките да ги такова дядо ти поп тия изроди, дет ми качиха душата в гърлото! Те на магарето керестето ли държат в ръцете си, че не могат да напишат "популярна" и "народна", ами акъла ши ми земат! Марко бе, Марко, я ела да та кача на облацити бе, Марко, чи ут високо да си гледаме простотиите и лошотиите, дет не можим биз тях!


Тагове:   отгоре,   млн,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kabuli
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2261749
Постинги: 2858
Коментари: 1765
Гласове: 2158
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031