Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.06.2010 14:19 - Лудост!
Автор: kabuli Категория: Лични дневници   
Прочетен: 442 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 17.06.2010 15:43


Днес един пийнал господин ме спира и си подава ръката за поздрав. - Не те познавам, човече! - му казвам и правя крачка, но той ме хваща за ръката и продължава: - А аз те познавам много добре! Забравил съм ти името, но ти си ми познат. Аз едно време работех в Социални грижи в... Преди два месеца жена ми и сина ми загинаха в катастрофа и ей за това аз пия... Ама не съм пиян!... Нямам пари за хляб, братче! Да ми дадеш един лев, а!  - А ти не пий и си купи хляб - му казвам аз и си продължавам.
Не знам на Лозанов какво му е умряло, ама май много му харесва някой да му плаща масрафа. И този някой да е отново и пак народа. Че много му отива папийонката!
На тези, на СЕМкаджиите, няма ли да им приседнат нашите... "по пет лева"? Ами ако не ми се гледа Първа програма, която не прави и за гледане? Ами ако не искам да гледам цял неделен ден щръкналия мустак на костацоневото детенце!
И как ще се събират парите от тези семейства, които от години ги няма в България? Лозанов ще ми плаща ли абонамента към кабеларката?
Че сме луди, луди, но нека да не ни правят и на малоумни!
Защо сме луди ли? Ами защото от десетилетия търпим разни циркаджии да ни разиграват като маймуни.
Та Лозанов много ми заприлича на вечния пиянка, който все си иска по левче за хляб.
В КРИЗА СМЕ БЕ, ГОСПОДА ДРУГАРИ! В КРИЗА СМЕ!


Тагове:   лудост,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kabuli
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2261403
Постинги: 2858
Коментари: 1765
Гласове: 2158
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031