Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.05.2010 19:55 - Кой ден от седмицата?
Автор: kabuli Категория: Лични дневници   
Прочетен: 549 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 31.05.2010 20:00


- Перков, днес какъв ден сме?
- Вторник, господин президент.
- Вторник! А защо не сме понеделник, Перков?
- Ами защото вчера...
- Не те питам за вчера! Защо днес сме втолник, Перков?
- Защото вчера, господин президент...
- Ама вие май не разбирате от дума бе, Перков! Вчера! Тук не става въпрос за вчера, а за днес. Седни, де! Не ми стой като изтукан! Да ми дадеш някакво хапче за главоболие. Ма да знаеш как ме боли главата, Перков! И кажи на Пеперудкова да дойде веднага при мен!...
- Пеперудкова, вие знаете ли, че днес сме вторник?
- Да, господин президент.
- А защо сме вторник, Пеперудкова? Къде отиде понеделника?
- Господин президент, през понеделника...
- Абе, Пеперудкова, искам точни и ясни отговори! Литературата настрана! Ясно ли е?
Ще ми станеш само на пеперуда и парцали.
- Да, господин президент...
- Сега искам веднага да изпратиш едно допитване до всички главни редактори на медиите! Искам да им се зададат следните три въпроса:
1 - Вторникът винаги ли е зад понеделника?
2 - Борко Борчев ли е виновен, че седмицата започва от неделята?
3 - Оказвал ли е Борко Борчев натиск върху вас да бъдат разменени дните на седмицата?
Искам да ми бъде отговорено точно и ясно, за да бъдат изяснени отношенията в триъгълника президент - Борчев - медии, който май че се е превърнал в многоъгълник.
Пеперудкова излиза. Влиза Перков.
- А сега Перков, седни и да си поговорим спокойно. Донесе ли ми хапче? А така! А сега обясни ми днес защо сме вторник?
- Ами защото господин президент в неделя вечер се насвяткахте до козирката и спахте през целия ден понеделник. Ето, затова днес е вторник!


Тагове:   ден,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kabuli
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2265848
Постинги: 2858
Коментари: 1765
Гласове: 2158
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930