Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.12.2009 14:18 - Портрет на днешния гражданин на света
Автор: kabuli Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1156 Коментари: 3 Гласове:
1

Последна промяна: 26.12.2009 16:10


     Не се вижда с никому от себеподобните си, поради манията за по-особеното негово знание, произтичащо от неговото по-особено значение. Нито с тези, които са равни нему по имотно състояние и по знание; нито с онези, които са по-нищи от него. В първия случай заради извиращата от него завист, а във втория - поради нестихващата негова гордост.
     Закърняло чувство за разпознаване на полезното от вредното, понеже неговата себичност не прави разлика между тези две нравствени категории. По-скоро завижда на нечестивците, отколкото да се поучава от хората, решили да отдадат полезното от своите познания на обществото.
     Идеята за богатство и положение е съблазнителна, но незслуженото богатство и непридобитото с труд и знания положение са като изкуствени атрибути на живо умрял организъм.


Тагове:   портрет,   гражданин,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. samvoin - Моят размисъл и курекция относно определението и критерия за национализъм на един ромски форум слабо посещаван от роми всъщност и съмнително ромски по-генезис..
26.12.2009 15:25
http://www.ric-bg.info/bg/forum/viewthread.php?forum_id=8&thread_id=112
цитирай
2. kabuli - Здравей, приятелю!
26.12.2009 15:46
Здравей приятелю! Беше ми безинтересно без теб. Не мога да вникна в смисъла на това, що си писал - отрицание това, що мисля или потвърждение?
цитирай
3. samvoin - Здравей приятелю! Меше ми безин...
26.12.2009 16:09
kabuli написа:
Здравей приятелю! Меше ми безинтересно без теб. Не мога да вникна в смисъла на това, що си писал - отрицание не това, що мисля или потвърждение?
Споделям писаното от теб и мисля че се подразбира от факта че съм български националист моето отношение към "гражданина на света" или космополита и космополитизъма...
Борбата ми с живота не ми позволяваше дълго време да отделя достатъчно време за следене на интересните за мен места в интернет, за което съжалявам... Мисля че съм поставил в блогът си достатъчно теми за размисъл и коментари.
Поздравявам те за новите теми и ти пожелавам напред и нагоре!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kabuli
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2276742
Постинги: 2858
Коментари: 1765
Гласове: 2158
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930