Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2009 21:50 - Цената на истината
Автор: kabuli Категория: Лични дневници   
Прочетен: 737 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 05.10.2013 11:06


Трябва или да си луд за връзване, или алчен до умопомрачение, или наивен до пълна глупост за да се изправиш пред цяла една държава и да започнеш да избелваш душата си до мърша. Миражът, че държавата-комарджия ще ти пусне аванта, след като е разбрала що за боклук си, кара хора да се превърнат в идиоти, разправяйки семейните си простотии и дивотии. И след като са "изпели", че мразят бащите, майките, жените и децата си; след като си признаят, че са правили орална любов пред децата си с най-големия приятел на мъжа си и след като са изчукали до посиняване балдъза си, вземат, че се спънат на най-елементарния въпрос. Взимат си десеттях хиляди и край. Обаче точно тук се крие зайчето на номера. Ами ако всичкото това е един голям театър на лъжата? Като този, на "Хванати в изневяра". Ако това е вярно, значи че в цялата ни държава циркаджълъка се изражда. Като образованието ни. А ако пък е вярно, то семейната култура на "набъкания" с интелигентност българин е кръгла нула.
И тъй като аз съм циганин, мога да кажа напълно уверено, че семейната култура при циганите в пъти на по-голяма висота. Никога няма да видите семейство цигани да разправят семейните си преживелици пред когото и да е. За тях семейната тайна е свята и ненарушима. И което е най-важно: циганин не може да мрази дете, защото детето при циганите е носител на божественост.
Разбира се, че съм далек от мисълта да идеализирам образа на циганина, но повярвайте ми, че едва ли цигани ще отидат в "Часът на истината" за да си оголят до пошлост душите. А ако все пак се намери такъв, значи цялото предаване е една постановка.


За циганите по-подробно вижте "Светът и циганите", чийто автор съм аз. 



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kabuli
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2261150
Постинги: 2858
Коментари: 1765
Гласове: 2158
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031